Uveďte, zda se následující informace vyskytly v textu.
Kvíz
Vyberte správnou možnost.
Základem komunikativních dovedností v pomáhajících profesích jsou principy slušného chování a etického kodexu.
Ano
Ne
Kromě etických a společenských aspektů komunikace je důležité orientovat se na schopnost naslouchání, pozorování a úspěšného vedení rozhovoru s klientem.
Ano
Ne
Pro jedince poskytujícího služby ve zdravotní a sociální sféře je důležité získat důvěru klienta.
Ano
Ne
Empatie představuje základní podmínku pro sociální komunikaci a interakci mezi lidmi.
Ano
Ne
Faktory situačního rázu komunikaci neovlivňují, důležité je přesvědčit se, zda klient všemu porozuměl.
Ano
Ne
K faktorům ovlivňujícím komunikaci patří sdělení, jeho obsah a forma, osobnost příjemce a jeho jednání.
Ano
Ne
Prostředí, v němž komunikace probíhá, nepatří k faktorům ovlivňujícím její výsledek.